2010.10.21.
14:24

Írta: bakegér

Pókerpápa

Rég óta hobnbim a póker és be kell valljam nem is gondoltam volna, hogy valaha is hajlandó leszek valódi tét nélküli játékba belemenni. Kicsit az interneten turkáltam és belefutottam a Governor of Poker 2 be. Mivel a 333.hu amúgy is az egyik kedvenc játék oldalam, gondoltam meglesem milyen mégis miféle póker játékot voltak képesek felrakni.

S ami azt illeti kellemesen csalódtam, teljesen hangulatos környezetben lehet űzni a póker nemes játékát, akár még gyerekeknek is ajánlanám. Sajnos csak 1 órás próbaverzió volt fenn, de aki nem sajnál rá pár ezrest, az könnyűszerrel megszerezheti magának.

Szólj hozzá!

Címkék: játék kártya letöltés póker

A bejegyzés trackback címe:

https://pspandpc.blog.hu/api/trackback/id/tr22388525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása